undefined

Effects of school-based mindfulness intervention on health-related quality of life: moderating effect of gender, grade, and independent practice in cluster randomized controlled trial

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Lassander, Maarit; Hintsanen, Mirka; Suominen, Sakari; Mullola, Sari; Vahlberg, Tero; Volanen, Salla-Maarit

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Hintsanen Mirka

Suominen Sakari

Volanen Salla-Maarit

Mullola Sari

Oulun yliopisto

Hintsanen Mirka Orcid -palvelun logo

Turun yliopisto

Vahlberg Tero

Suominen Sakari

Helsingin seudun yliopistollisen keskussairaalan erityisvastuualue

Hintsanen Mirka

Suominen Sakari

Volanen Salla-Maarit

Mullola Sari

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Numero

12

Sivut

3407-3419

Julkaisu­foorumi

65837

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kansanterveystiede, ympäristö ja työterveys; Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Alankomaat

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1007/s11136-021-02868-4

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä