Recover from a service failure: The differential effects of brand betrayal and brand disappointment on an exclusive brand offering
Julkaisuvuosi
2021
Tekijät
Tan, Teck Ming; Balaji, M. S.; Oikarinen, Eeva-Liisa; Alatalo, Sari; Salo, Jari
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Salo Jari
Oulun ammattikorkeakoulu
Alatalo Sari
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
123
Sivut
126-139
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Rinnakkaistallenteen lisenssi
CC BY NC ND
Muut tiedot
Tieteenalat
Kansantaloustiede; Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1016/j.jbusres.2020.09.056
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä